Omyl školství nebo žáka?
Nechápu, proč se ve škole dávají pětky. Stejně, šprti ji nikdy nedostanou a nám je to jedno. Pětka sem, pětka tam, co už? My na školu kašleme. K čemu nám to je?
Já už si vlastně ano nepamatuji, kdy jsem dostal první kouli. Snad to bylo někdy ve čtvrté třídě... Ano, už si vzpomínám, bylo to ve čtvrté třídě z přírodovědy. Psali jsme nečekaný test na stromy. Neuměl jsem z toho ani slovo a nebyl jsem schopný tam napsat ani ty nejzákladnější věci, které umí každé školče. Tenkrát to byla pro mě tragédie, ale doma jim to bylo jedno. Taťka bývá do noci někde ve fabrice a mamka pořád lítá po městě po obchodech, po kadeřnicích atd. Vůbec na mě nemají čas a ta pětka jim byla ukradená... Od té doby jsem se začal zhoršovat, až jsem na to začal úplně kašlat. Někdy se něco naučím, abych úplně nepropadal, ale jinak... co už?
Dospělí dělají, že to neznají, jako by sami nikdy nebyli školou povinní. Já být jimi , tak místo zavádění nějakejch hroznejch poplatků, zruším pětky. Stejně jsou, jak už jsem říkal, k ničemu...!
Komentáře
Podle mě je problém v žákovi než ve škole, nějaká nejhorší a nejlepší známka být vždycky musí, pokud chceme zachovat nějaké hodnocení.<br />
Sice známky o znalostech studenta moc vypovídat nemusí, ale vždycky alespoň nějakou tu základní představu poskytují.<br />
<br />
Třeba by za nějaký čas přišel na jiné řešení svého problému :-)
Já si zase myslím, že není chyba ani tolik v tom žákovi, jako spíš v jeho rodičích. Kdyby mu na tu prvni petku neco rekli pokarali bo ja nevim, proste neco, nebylo by jim to tak ukradeny, tak by s tim mozna zacal neco delat, tak nemusel takhle dopadnout, ale mozna nemel dost motivace, to docela znam... ale s tim, ze nejaka znamka musi bejt nejhorši máš pravdu...!
Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.